loading
  • Creștere substanțială a cererii pentru Combo Cargo (+68%) și alte autovehicule comerciale ușoare Opel

Rüsselsheim. Ofensiva Opel în segmentul de autovehicule comerciale ușoare capătă avânt: producătorul auto din Rüsselsheim a vândut la nivel global aproximativ 33.000 de autovehicule comerciale ușoare în primul trimestru al anului – o creștere de 35% față de perioada similară din 2018. Cota înmatriculărilor pe piața europeană (E30) a crescut cu 0,6 puncte procentuale din ianuarie până în martie, ajungând acum la 4,7%. Opel și-a stabilit ca obiectiv o creștere cu 25% a vânzărilor de autovehicule comerciale ușoare până în 2020 în cadrul planului PACE! elaborat de companie.

Cererea clienților pentru Movano (+18) și Vivaro (+33%) a crescut semnificativ față de anul precedent. Totuși, principalul model care a impulsionat această creștere a fost varianta de autovehicul comercial ușor a noului Opel Combo. Modelul ales „International Van of the Year 2019” a fost vândut în aproximativ 6.900 de unități în primele trei luni ale anului – o creștere impresionantă de 68% în comparație cu vânzările modelului anterior în primul trimestru din 2018.

„Toate autovehiculele noastre comerciale ușoare sunt mai populare față de anul trecut și am reușit să creștem cota noastră de piață pe aproape fiecare piață europeană. Acest lucru demonstrează eficiența măsurilor noastre. Ne-am consolidat strategia de marketing, iar în prezent toți dealerii au autovehicule comerciale în showroom-urile lor”, a afirmat Xavier Duchemin, director de vânzări, servicii post-vânzare și marketing.

Nivelul comenzilor – baza pentru vânzările viitoare – a înregistrat, de asemenea, creșteri semnificative în ultimele luni. „Volumul impresionant de comenzi ne arată că 2019 va fi un an de succes”, a declarat Duchemin. Noul Vivaro va oferi companiei Opel un impuls și mai puternic. Autovehiculul va fi lansat mai târziu pe parcursul acestui an, iar începând cu 2020 va fi disponibilă și o versiune electrică.

Despre Opel

Opel este unul dintre cei mai mari producători auto europeni, compania fiind fondată de Adam Opel în Rüsselsheim, Germania, în 1862. Compania a început producția de automobile în 1899. Din august 2017, Opel face parte din Groupe PSA. Împreună cu marca britanică înrudită Vauxhall, compania este reprezentată în peste 60 de țări din întreaga lume, cu vânzări de peste un milion de autovehicule în 2018. Opel este în curs de implementare a strategiei sale de electrificare pentru a se bucura de un succes durabil și pentru a îndeplini cerințele viitoare ale clienților în materie de mobilitate. Până în 2024, toate modelele de autoturisme europene vor fi disponibile și cu o variantă electrică. Această strategie face parte din planul PACE! prin care compania Opel urmărește să obțină profit sustenabil, să devină o marcă globală și electrică.

https://int-media.opel.com

https://ro-media.opel.com/ro

https://twitter.com/opelnewsroom

Sus pagina
============================================================================================== ==============================================================================================